6. Opieka serwisowa, HelpDesk.

6. Opieka serwisowa, HelpDesk.

Po zakończeniu wdrożenia potwierdzonego podpisanym protokołem odbioru Klient przechodzi pod opiekę działu serwisu oraz wsparcia technicznego. Na tym etapie użytkownicy systemu otrzymują pełne wsparcie w zakresie zagadnień mogących się pojawić podczas samodzielnej pracy. Do głównych zadań opieki serwisowej należy również przyjmowanie zgłoszeń odnośnie nieprawidłowego działania systemu oraz zgłoszeń dotyczących awarii.

 

Chcąc zapewnić kompleksowość naszych usług służymy Państwu z pomocą w zakresie zakupu niezbędnego sprzętu komputerowego, potrzebnego do sprawnego funkcjonowania laboratorium. Jesteśmy w stanie dostarczyć Państwu rekomendowany sprzęt, w bardzo konkurencyjnych cenach.
W naszej ofercie znajdują się :

- serwery baz danych

- stacje robocze

- drukarki

- czytniki kodów kreskowych

- drukarki etykiet 

Copyrights ©2024 ATD SOFTWARE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.